3/19/2018

Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay


Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay. Apa khabar anda, semoga dalam keadaan sihat dan cergas. Dikala masa terluang ini saya ingin kongsikan Panduan Urus Homestay untuk mereka yang meminati bidang ini dan mencari peluang untuk membina homestay pertama dengan jayanya dengan mengurangkan risiko kerugian dan mendapat keuntungan berganda dalam bidang homestay..

Jika anda sudah anda bisnes homestay tapi kurang menerima tempahan dalam sebulan, panduan ini memang layak untuk anda. Baca macam mana "orang itu" lakukan dan perbaiki ilmu anda dari masa ke semasa. In Sha Allah, dari kurang tempahan, tempahan datang bertalu-talu dalam sebulan. Sebab itu ilmu itu penting dalam bidang ini atau bidang yang lain..


Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay


Foto di atas contoh pemilik ebook yang hampir setiap hari menerima tempahan sampaikan terpaksa menolak sesetengan pelanggan kerana tempahan penuh. Mahukan homestay anda seperti itu ?


Siapa Pemilik Ebook Panduan Urus Homestay 


Nama beliau ialah Faridil Atras, pemilik kepada rangkaian homestay Fardain Place yang mana, telah mulakan sejak tahun 2014. 

4 tahun menjalankan dan menguruskan bisnes homestay ini, beliautelah berjaya mengembangkan rangkaian homestay dari 1 buah sewaktu bermula, kepada 8 buah homestay di seluruh Malaysia. Pelanggan-pelanggan yang menetap di homestay juga bukanlah sekadar rakyat Malaysia, tetapi ada yang datang dari Perancis, Korea, Mesir, Jepun, China, US dan banyak lagi dari serata dunia..


Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay

Antara pelanggan beliau dari luar negara. Hebat, kan. Rahsia menarik minat pelanggan asing ada diceritakan dalam ebook Panduan Melariskan Homestay. Pasti anda ingin tahu, kan ?



Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay


Untuk review ebook tersebut, kelebihan dan ilmu yang akan anda dapat belajari dalam menguruskan homestay sehingga homestay anda menjadi buah mulut orang ramai dengan komen positif. Antara bab yang ada dalam panduan tersebut adalah..

  • Bahagian Pemilihan & Pemilikan Homestay
  • Bahagian Mempersiapkan Homestay
  • Bahagian Pemasaran Homestay
  • Bahagian Pelanggan Check-in
  • Bahagian Pelanggan Check-out
  • Bahagian Mengembangkan Bisnes Homestay 


Ditambah lagi dengan 3 bonus percuma iaitu..


  • Bonus 1 : Template Dokumen Pengurusan Homestay
  • Bonus 2 : 5 Teknik Extra Income
  • Bonus 3 : 10 Rahsia Pelaris Homestay

Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay
Jutawan Homestay | Review Ebook Panduan Urus Homestay

Ebook Ini Bukan Sesuai Untuk Mereka ?


Panduan ini tidak sesuai untuk semua orang, anda sesetengah dari mereka tidak sesuai mendapatkan ebook tersebut. Apakah jenis dari mereka itu ? Saya terangkan di bawah..


Orang Yang Sudah “OTAI” dan Sudah Mempunyai Banyak Homestay 
Jika anda sudah lama menjalankan bisnes homestay, sudah mempunyai sistem pengurusan yang baik serta sudah mampu menjana keuntungan berpuluh-puluh ribu ringgit setiap bulan dari homestay anda. Maka, ebook ini mungkin kurang sesuai untuk anda. 

Orang Yang Sudah Tahu Semua Perkara! 
Ya! Ebook ini juga tidak sesuai untuk orang yang merasakan diri mereka sudah tahu semua perkara. Orang yang sudah tahu semua perkara sudah pastinya tidak perlu belajar apa-apa lagi. Jika diajar pun, mereka tidak akan belajar.. sebab mereka sudah tahu semuanya. Jadi, usah membazirkan wang anda membeli ebook ini. 

Orang Yang Tidak Suka Belajar Dari Pengalaman Orang Lain 
Tidak dinafikan, ada sesetengah orang, tidak suka belajar dari pengalaman orang lain. Mereka lebih gembira belajar dari pengalaman sendiri sahaja, cuba sendiri, gagal sendiri, buang masa sendiri, buang duit sendiri... dan barulah mereka akan belajar. Barulah puas dan ada “feel” kata mereka. 

Syabas jika anda bukan jenis dari mereka itu..

Jika anda ingin memulakan bisnes homestay tapi tiada pengalaman dalam bidang tersebut. Anda boleh dapatkan panduan ini untuk kemajuan bisnes anda. Akhir kata, semoga anda berjaya. Dapatkan panduan tersebut melalui link pautan dibawah..

Klik Sini > Panduan Urus Homestay

Tiada ulasan:

Catat Ulasan